پ ن پ
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 29 / 8 / 1390
نویسنده : (مرضیه خانوم

92b595a573d25dd5e39a57b5d56d4d03 يه توپ دارم قلقليه +پ نه پ92b595a573d25dd5e39a57b5d56d4d03 يه توپ دارم قلقليه +پ نه پ92b595a573d25dd5e39a57b5d56d4d03 يه توپ دارم قلقليه +پ نه پتو صف گاز وایسادم یارو میگه میخوای گاز بزنی میگم پ ن پ میخوام لیس بزنم.



گاو اولی:ماو ماو گاو دومی: ماو ماو گاو اولی:پ ن پ اونا



رفیقم تو پارک آهنگ گذاشتیم داره میرخسه پیرمرده میگه اون آقا داره میرخسه میگم:پ ن پ خاکشیر خورده میخواد ته نشین نشه.



تو تاکسی آهنگ گذاشته میگم میشه کمش کنید میگه صداش اذیت میکنه میگم پ ن پ میخوام باهاش بخونم ببین صدای کدوممون قشنگ تره.



رفتیم سر خاک یکی از فامیلامون ساکت نشستیم پسر خاله ام میگه ساکتی!!! پــــ نه پـــــــ بلند شم برات سیا نرمه نرمه رو بخونم .



یارو عکسمو دیده میگه:اااا دماغ خودته این؟

پـَـَــــ نــه پـَـَــــ دماغ اجدادمه که بینی به بینی، نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!!



کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده:

آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام



حسینی بای دست پسره رو گرفته میگه با یاد کی میری کنکور میدی؟ پسره میگه با یاد خدا.....پـ نــه پـــــ بگه به یاد دوست دخترم میرم سر جلسه



با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـ نــه پــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازی!!!



یکی‌ زنگ زده میگه شما فرشادین میگم نه میگه پس اشتباه گرفتم؟ پــ نــه پــــ من فرشادم صدای تورو شنیدم الزایمر گرفتم یادم نیست!!!



از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـ نــه پـــ دارم آمادگی جسمانیمو تست می‌کنم امشب می‌خوایم بریم سرقت!!!

alt



|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب